Thank you!

Sziasztok!
Sajnos most nem egy új résszel érkeztem, hanem egy bejelentéssel mondhatni úgy is. Előre leszögezem hogy nem zárom be a blogot,nincs annyi pénz a világon hogy én ezt a blogot lehúzzam a WC-n mint a többi tízezret amit létrehoztam.

Mikor létrehoztam ezt az oldalt, és ezt a történetet a fejemben, nem hittem volna hogy a második fejezetre ennyi érdeklődöm lesz, és olyanoktól kapok kommentet mint Sophie T. és Katie Boo. - Tényleg, ez számomra nagyon-de nagyon megtisztelő volt - és lesz az utóbbi időkben, remélem - hogy ők kommentelnek az én részeimhez. Persze a többi tagot is oly' annyira imádom mint őket.
Nem tudom, tényleg még klaviatúra alá vetni sem, hogy mennyire, de mennyire hálás vagyok nektek, DE! meg kell értenetek azt hogy nem leszek képes hozni a részeket úgy ahogy szeretném majd. - Több mint valószínű.
Hisz ezenkívül, van még kettő blogom mellyel ugyanannyit szeretnék foglalkozni mint ezzel a bloggal. Szóval, ha engedi az időm akkor természetesen írni fogok, és nagyon remélem hogyha péntek este- ha nem lesz jobb programom - akkor írni fogok, és szombatra próbálok majd mindig időzíteni részekkel. 
Szerintem ezzel nem csak én vagyok így, hogy itt az iskola és orrvérzésig kell nyomni mindent. Mert nekem több mint valószínű addig kell, hisz új suli, új emberek, új módszerek. Szóval, nem kell bemutatni pár embernek az iskolaváltás nehézségeit remélem..
Ettől függetlenül tényleg nagyon igyekezni fogok, hogy a legjobbat hozzam ki ebből a történetből, mert számomra ez nem mindennapi, és remélem ti is velem együtt érzitek át hogy milyen örömmel írok nektek!
Nagyon remélem szép évetek lesz, és velem fogtok tartani továbbá is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése