02


Egy férfi sétált el Echotól nem messze, hatalmas fültágítókkal,piercingekkel és tetoválásokkal volt megáldva. A gépét a kezében tartva szaladt oda hozzá, majd szólította le őt illő módon. - Szia, ne haragudj hogy csak így rád török, de szeretném ha megtisztelnél engem azzal hogy lőhetnék rólad pár képet. - mutatta fel a kis gépet a kezében a lány, a végén nehogy rosszat gondoljanak róla. Elővette legkedvesebb mosolyát, és a srác arcát kezdte fürkészni. 
Az arca egyik oldalán egy '21' feliratú tetoválás állt, melyet talán csak a tulajdonosa érthetett meg. A későbbiekben Echo is szeretett volna tetoválást, de sose tudta hogy milyen lenne a számára megfelelő darab. - Így hátrahagyva ezt a fura fellángolását a munkájára fektette az érdeklődését, melyet imádott és soha nem tudott megunni. A gép kattogtatása mellett, nagyszerűen rajzolt, és festett, nem hiába vették fel őt a Dalcrestre teljes ösztöndíjjal.
Remek lehetőség volt számára, és ő természetesen élt ezzel a lehetőséggel, hisz ki nem hagyta volna, még ha Föld teljesen össze is omlik. - Na jó, akkor talán ki hagyta volna, hisz még is a Földről beszélünk. - Na benne vagy? - kérdezte a lány, gyermeki kíváncsisággal. Mindig is szeretett megismerni új embereket, még ha nem is meséltek magukról sokat, a képek alapján úgy érezte egy kicsit közelebb került az illetőhöz. 
- Talán akkor benne vagyok, ha eljössz velem egy randevúra. - mosolygott rá kacéran a férfi, mire a lány teljesen lefagyott, és csak bámult maga elé. Ő?!És egy randi?! - Ugye ez csak egy vicc? - kérdezte magától, de hát a munkája volt a tét, és hogy minél jobb képeket készítsen. Nem arról van szó, hogy a projektért ott hagyta volna az ártatlanságát, de egy randi senkinek sem árthat meg. - Miért is ne.. - szólalt meg félénk, és elhaló hangon a vele szembe tornyosuló lány.
A fiú egy hatalmas mosolyra húzta az ajkát, belül szinte majd kicsattant hisz nem mindennap találkozik ilyen ártatlan, és szép lánnyal mint Echo. 
Miután telefonszámot cseréltek, a lány boldogan, ám még is félve ballagott vissza barátnőjéhez ki a szökőkút szélén ült és érezte az arcát simogató lángokat melyek a Napból áradtak.
- Elhívott randira - felelte.
- Micsoda?! - szinte visított Angel, mikor megtudta a hírt, szemüvegjét pedig egyből lekapta szemei elől, hogy szemügyre vegye barátnőjét. Először nem hitt a fülének, azt tudta hogy a lány nem viccelne ilyennel, de általában Echo nem szokott elfogadni egy ilyen ajánlatot egy idegen férfitól. - Ettől most ribanc lettem? - kérdezte, mire An hatalmas nevetésbe tört ki.
- Dehogy lettél az.
- Akkor jó. - fújta ki a levegőt megkönnyebbülve, majd barátnője kezét összekulcsolva sajátjával sétáltak tovább a városkában.


Az emberek akaratlanul is megbámulták a tetoválásokkal szórt srácot. Mondhatni hogy olyan volt mint egy muffin tele cukormázzal, egy nagyon, de nagyon erős, és félelmetes muffin. - Az idők során már megtanulta kezelni az emberek mutogatását, vagy a bámulását, és így már nyugodtan kitudott lépni a nyílt utcára.
A kisgyerekes édesanya, ki kézen fogva sétált gyermekével eléggé ijedt képet vágott, mikor meglátta hogy egy csontváz közeledik a gyermeke, és felé, így hatalmas kitérővel folytatta tovább az útját, mely bárhova is vezetett.
Rick-nek egyáltalán nem esett jól hogy az emberek így bánnak vele, de nem volt mit tennie, hisz ő már örökké ilyen marad, és ez ellen nem tehet semmit sem, ezt ő maga is tudja. Hacsak, nem szeretne nap mint nap több réteg alapozót magára kenni, mely eltüntetné a "sebeket". De azt szerette volna legkevésbé, különleges kinézete mellett még kirívóan is öltözködött, sosem próbált ki más színt a sötét színeknél, nem mondhatni hogy a sötét oly sok árnyalatát használta, csak egyet hordott.
A Feketét.
Hisz hogy nézne már ki egy olyan ember mint ő, mondjuk rózsaszínben, vagy világoskékben?!Nevetséges lenne, és ezt ő maga is nagyon jól tudta.
A sarkon befordulva egyenesen a bár felé vette az irányt, hol nap -mint nap talált magának menedéket. Nem mondhatni hogy szerették őt itt az emberek, de elfogadták olyannak amilyen. A csapos, kit Paulnak hívtak talán még kedvelte is a férfit, hisz egyre többet beszélgetett vele, és kerültek szóváltásba különös témákról.
Melynek személy szerint a Zombi Srác is nagyon örült, hogy végre valaki szóba áll vele.
Belépve a helyiségbe, melegség fogadta őt, mely arra késztette hogy rögvest levegye a vászon kabátját.
Miután mindez megtörtént, a bárpulthoz csoszogott, hol leült egy székre, és várta hogy mikor bukkan ki Paul szögletes arca. - Ma nem voltak olyan sokan a bárban, mint péntekenként szoktak, csak kettő csinos lány ült a pultál kik meglehetősen csodálatosan festetettek. Az egyik különösebben megdobogtatta a mi szörnyetegünk szívét, hófehér bőre volt, ébenfekete haja, és gyönyörű rózsa-vörös ajkai. Pont mint Hófehérke - gondolta magában a fiú..
De hisz ki szeretne bele egy ilyen szörnyetegbe mint Ő? Senki..

...........................................................................................................................

Sziasztok!El sem tudjátok hinni - még szavakba se tudom önteni - hogy mennyire, de mennyire hálás voltam annak a kettő darab kommentnek amit kaptam. Míg a sablon blogok kapnak több tíz kommentet, addig én azzal a kettővel is nagyon-de nagyon hálás voltam, főleg hogy az egyiket Sophie T-től - IGEN TŐLE! - a másikat pedig, Katie Boo-tól - istenem, mikor megláttam majdnem sírva fakadtam*fangirl* - kaptam!
Nagyon, de nagyon hálás vagyok annak a kettő embernek - ISTENNEK - hogy kommenteltek a blogom első fejezetéhez!
Remélem megismerhetek ez által új embereket, és kapok pár kommentet, és a feliratkozók száma is majd idővel növekedni fog!
Imádlak titeket!



6 megjegyzés:

  1. Drágám.!
    Utálok kommentelni, ez tény. Valahogy sosem füllik a fogam ahhoz, hogy írjak pár nyamvadt sort. De most azt hiszem bevezetem ezt is. Legalábbis nálad.
    Igazság szerint gőzöm sincs miért szeretem ennyire a blogod, hogy a drága ujjacskáim ráveszem a klaviatúra pötyögtetésére. De ha már elkezdtem, végig is írom.
    Abban tuti biztos vagyok, hogy sok feliratkozód lesz, ezen ne lepődj meg. Sőt a kommenteken sem! Megérdemled őket. Aztán. KI AZ AZ ELSŐ FIÚ? Ah, pedig már azt hittem drága főszereplő fiúnk lesz a bizonyos fotós alany, de megleptél ezzel az új valakivel. Érzem itt hogy még meg fogsz lepni párszor. Ha szívrohamban elhunyok, akkor azt rád fogom kenni!;)
    Akarok közös részt *hisztizik* kezdek olyan lenni, mint egy rossz ovis, esküszöm... Visszább kellene vennem. Lehető legfürgébben hozd nekem azt a következő részt.

    Ezer puszi, és megannyi ölelés,
    Katie Boo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép Napot/Estét!
      Lehet hogy nem szeretsz kommentelni, de engem nagyon-de nagyon boldoggá teszel vele - nem azt mondom hogy kommentelj minden részhez, dehogy! - Nem szeretnék az a fajta, író lenni ki rásózza az olvasókra hogy kommenteljenek vagy, nem lesz rész. Én ezt a blogot, magamnak íróm, meg persze azoknak akik szeretik, szóval nem fogom elvárni hogy minden részhez kommentelj, bármennyire is jól esik!:)
      A fiúval kapcsolatban pedig, azért nem a főszereplő srácunk volt, mert szeretném húzni a találkozásukat, hogy legyen egy kis bevezetése a történetnek, és ne már a második fejezetben találkozzanak, szóval érted.:)
      Sietek a következő résszel, ha minden jól megy akkor ma este már klaviatúra alá vethetem.:)

      Több ezer puszi, és megannyi ölelés,
      Liam

      Törlés
  2. Szióka!
    Sajnos Katie ezúttal megelőzött abban, hogy én legyek az első komment, de sebaj, legközelebb gyorsabb leszek.
    Imádom imádom imádom, szörnyen imádom! Hihetetlen mennyire olvastatja magát ez a történet!
    Még mindig imádom az Echo nevet, annyira elegáns és különleges*-*

    Alig várom a következő fejezetet!
    Xoxo
    Sophie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Sophie!
      Szóval, akkor ti Katie Boo-val versenyeztek, hogy ki lehet az én blogomban, az első kommentelő? - Őszintén szólva, megtisztelő érzés hogy pont ti ketten kommenteltek, és mérhetetlen hálás vagyok mindenért!
      Az Echo nevet, én is nagyon - de nagyon imádom, és szerintem illik is a történetben szereplő Crystal Reed-hez, hisz egy olyan lányról beszélünk, aki mindig is a háttérben bujkált..

      Sietek vele!:)
      Liam, xoxo

      Törlés
  3. Sziaa! :)
    Jézus, jézus, jézus! Hogy te mennyire eszméletlenül különös, csodálatos, magával ragadó, gyönyörű történetet tudsz írni! *.* A Prológusra véletlen találtam rá, Facebookon keresgéltem blogok között amikor Te kiraktad ez a blogot. Mondom jó! ez egy isteni jel, hogy nekem ezt kell olvasnom. :D És mennyire rohadtul, ki*tul igaza lett a nagy főnöknek odafönt.(Elnézést a kifejezésért, de nem találtam jobb nyomatékosító szót) Telefonról olvastam sajnos, így nem bírtam feliratkozni. Aztán este három órán keresztül keresgéltem abba a ... csoportba, de nem találtam meg. De azóta orvosoltam a problémát úgyhogy boldogság van :)
    Észveszejtően gyönyörűen írsz. Már nem tudom hova ragozni a tehetséges, komolyan már szinonimákat kellett keresnem a csodálatosra. <3
    Bocsánat, hogy ilyen sokáig húztam ezt az egy nyomorult kommentet, de elszaladt velem a ló. Tehát amire ki akartam lyukadni az az, hogy: Kérlek, kérlek, kérlek gyooorsan hozd a következőt mert itt fogok beleőrülni. De a pompázatos munkát nem lehet siettetni így megmaradok a fenekemen és csak minden ötödik órában fogom megnézni. :)
    Lili

    VálaszTörlés
  4. Hali!
    OMG,OMG,OMG! Őszintét megvallva szerintem átlagosan írok, de komolyan. De azért természetesen örülök neki hogy szerinted "eszméletlenül különös,csodálatos,magával ragadó,gyönyörű" Szóval, nagyon de nagyon örülök neki hogy így gondolod! És arra is hogy rábukkantál a Prológusra, és hogy most nekem kommentelsz.:) Nagyon szépen köszönöm a kedves szavaidat, melyek a blogra terelődnek, és örülök neki hogy ránk találtál!:) A következő fejezet nem tudom mikor jön, de még tervezek egyet-kettőt az iskola előtt.c:
    Liam, xoxo

    VálaszTörlés