Sorry!

Mint azt észrevettétek az utóbbi időben nem volt új rész. Ez nem azért van mert nincs időm írni, az életem hatvankilenc-százalékát itthon az ágyamban töltöm, beteg. Szóval időm annyi mint a tenger, hisz majdnem minden hónapban húzom az ágyat. Egyszerűen csak az itt a probléma, hogy egy hatalmas írói válság felhői csapkodnak a fejem felett.Az írói válságot itt nem az ihlet-hiányom alatt értem, hanem csak egyszerűen képtelen vagyok akár egy mondatot is levésni.Már többször ültem neki, egy-egy résznek, s kezdtem el írni de aztán átolvasva az elektronikus kukában végezte, száműzve a gépemből. 
Szóval, ezúton szeretnék bocsánatot kérni minden olvasómtól, kik a gép előtt ülve várják hogy mikor kerül fel egy újabb fejezet. Amint a felhők elpárolognak a fejemből, és kisüt a nap ígérem hogy hozok nektek egy újabb fejezetet. De addig talán be kell érnetek azzal hogy a blog téli-álomra vonul.


Szeret, s ölel titeket
Liam, xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése